בגבעת מרדכי יפגינו מחרתיים "ילד חרדי הוא לא חתול"

    צבי הורביץ No Comments on בגבעת מרדכי יפגינו מחרתיים "ילד חרדי הוא לא חתול"
    8:31
    10.05.24
    אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת אמריקנית: אם נצטרך להילחם לבד – נעשה זאת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק גני הילדים בגבעת מרדכי נמשך לאחר ש-65 ילדים חרדים בני 4-5 עדיין לא התחילו את הלימודים. ההורים והתושבים מבטיחים יש לנו תוכנית מגירה.

    המאבק החל בעקבות שהילדים החרדים לא קיבלו מבנים לגנים, מנגד בתחילת השנה, מוסדות חינוך של הממלכתי דתי קיבלו מבנים מפוארים בשכונה.

    שערוריה • הילדים בגבעת מרדכי יושבים כבר ארבעה ימים בבית

    כפי שחשפנו: שנת הלימודים בגני הילדים בגבעת מרדכי לא נפתחה

    ביום ראשון האחרון העלו ההורים שלב נוסף בפעילות. אוטובוסים מגבעת מרדכי הגיעו לכיכר ספרא, ו-65 ילדים הורים ומורים הגיעו לפתוח את שנת הלימודים בבניין העירייה. למחרת הילדים הגיעו שוב לבניין העירייה להפגנה נוספת, אבל הפעם כוח משטרה שהוזעק ע״י העירייה לפנותם הגיע למקום והחלו בפינוי הילדים. בעזרת סגרה״ע קלרמן המשטרה עזבה את המקום.

    המנהלים הציבו דד ליין לעירייה, ואמרו כי תוך שבוע יגבירו את המאבק. אמרו וקיימו: הבוקר ההורים, התלמידים, המורים ותושבי שכונת גבעת מרדכי החרדים, התכוננו להגברת המאבק והפגנה גדולה בשכונה. אך ברגע האחרון לבקשתם של נציגי דגל לייזר ראוכברגר וישראל קלרמן וסגרה״ע צביקה כהן מש"ס הסכימו ההורים להמתין יומיים עם עריכת ההפגנה עד יום שלישי.

    השלטים להפגנה שהיתה אמורה להיערך היום כבר הודפסו אבל עדיין לא הופצו. בשלט נכתב 'ילד חרדי הוא לא חתול'.

    שלמה שימל חבר המינהל הקהילתי בשיחה לאתר קול חי: מסביר למה בחרו בסלוגן המשפיל לניהול ההפגנה. "אנחנו מתגוררים בשכונה מעורבת, כולם מקבלים מבנים מפוארים למוסדות חינוך, אנחנו החרדים קיבלנו פחונים (מיבנים לפחים), זה הרגשה של חתול המתגורר בפח. ילד בן 3/4 חייב ללמוד במבנה ראוי כמו כל ילד אחר בגבעת מרדכי, אנחנו ממתינים עד יום שלישי".



    0 תגובות